Tento web využívá soubory cookies k poskytování služeb, shromažďování dat o návštěvnosti a personalizaci reklam. S používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více informací
Zavřít menu +
0
Zpět na přehled

Jak se probudit po Vánocích?

Svátky hojnosti a přejídání jsou za námi. Začal nový rok, ale mnoho z nás sedí v kancelářích, hledí bezmyšlenkovitě na počítač a stále se nemůže „nastartovat“.

Jak se probudit po Vánocích?

Cítíte se unavení a bez energie? Možná máte jen zpomalený metabolismus.

Přinášíme pár dobrých rad a tipů, jak se psychicky i fyzicky zotavit po Vánocích, při kterých naše tělo překonalo zátěžový test vlivem konzumace nepřiměřeného množství tučných a sladkých jídel.

Dopřejte si detox

  • Ráno začněte sklenicí teplé vody s citronovou šťávou nebo jablečným octem.
  • Snídejte! Snídaně je nejdůležitějším jídlem dne, proto se nešiďte a dopřejte si zdravou a vyváženou snídani bohatou na bílkoviny a vlákninu. Nezapomínejte také na velké množství ovoce a zeleniny, které posílí imunitu a nastartuje do nového dne. Pokud snídani ráno nestíháte, raději vstaňte o pár minut dříve nebo si ji připravte předem.
  • Startovací kávu se dopřejte raději později dopoledne viz. článek https://www.nextlifeapp.cz/clanky/prvni-kavu-je-lepsi-si-dat-az-pozdeji-dopoledne
  • Jezte malé porce pravidelně každé 2-3 hodiny. Strava by měla být pestrá a plná výživových hodnot. Zařaďte do svého jídelníčku rybí maso, drůbež, šunku, bílé jogurty, rýži, celozrnné pečivo a také luštěniny. Zkuste detoxikační ovocné šťávy. Potraviny vhodné k nastartování organismu jsou takové, které obsahují enzymy urychlující trávení. Můžete je nalézt například v ananasu, papáje, grapefruitu, kiwi, řapíkatém celeru, čekance, artyčocích nebo okurce. Z těchto přírodních produktů si lehce připravíte lahodná smoothies.
  • Denně vypijte alespoň 2 litry neperlivé vody, ovocného či zeleného neslazeného čaje.
  • Pochopitelně je základem pohyb. Pokud nejste pravidelný sportovec a vaše práce je spíše sedavého typu, zařaďte do svého režimu alespoň pravidelné procházky na čerstvém vzduchu. Není nic jednoduššího než se začít zkrátka hýbat. Důvodem není hubnutí, které si často dáváme jako předsevzetí ale dobrý pocit, kdy se odreagujete a aktivně si odpočinete.
  • Snažte se neponocovat. Spěte alespoň 8 hodin denně. Dostatek spánku je pro každého základním prvkem. Nepracujte do noci.

 

A v neposlední řade, snažte se myslet pozitivně a nestresujte se maličkostmi!

 

Aktuálně

S aplikací Nextlife máte o Vašem zdraví vždy přehled.

06.02.2020 | Přinášíme nové funkce nejen na webový portál, ale i do aplikace pro systém Android a IOS. Zdravotní rádci, sdílení dat s lékaři, karta pacienta, grafické znázornění vývoje výsledků v čase a mnoho dalšího. Neváhejte a vyzkoušejte.
CELÝ ČLÁNEK

Rozdáváme vouchery na vyšetření

07.01.2019 | Na leden a únor jsme pro vás přichystali vouchery na vyšetření zdarma. Sledujete náš Facebook!
CELÝ ČLÁNEK

Nyní je možné si objednat i jednotlivé metody vyšetření!

10.01.2018 | Chybí vám ve vybraném zdravotním balíčku konkrétní metoda? Nebo byste si rádi zakoupili jen konkrétní metody vyšetření na doporučení vašeho lékaře? To není žádný problém. Kromě objednávání celých balíčků je nyní nově možné objednat si i jednotlivé metody vyšetření. Kde jednotlivé metody naleznete? V horní liště přejdete na "Objednávku zdravotních balíčků" a přepnete se na "Jednotlivá vyšetření". Pak už jen pokračujete v nákupu jak jste zvyklí. Pokud jste u nás ještě nikdy žádné vyšetření nenakupovali a nevíte si rady, můžete se podívat třeba na stručný nebo podrobný návod "Jak na NextLife App".
CELÝ ČLÁNEK
ZOBRAZIT DALŠÍ...

Už máte naši aplikaci?

Mějte své zdraví pod kontrolou přímo ve svém chytrém telefonu.
Aplikace NEXTLIFE je nyní dostupná ZDARMA v App Store i v Google Play.